بلاگ

سواحل تایلند

معرفی بهترین سواحل تایلند

سواحل تایلند

ساحل پاتونگ Patong Beach

ساحل پاتونگ Patong Beach
ساحل پاتونگ Patong Beach

یکی از زیبا ترین، بزرگ ترین و گردشگر پذیر ترین سواحلی است که در کشور تایلند و در شهر زیبای پوک واقع شده است.
در این ساحل زیبا که در تمامی بازه ها و فصول سال میزبان گردشگران، توریست ها و مردم بومی تایلند میباشد می توانید رفته و اوقات خوش و به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید.
این ساحل دارای مناظر زیبا و چشم نوازی می باشد که می تواند در امتداد ساحل آن قدم بزنید و از این مناظر استفاده نمایید و با گرفتن عکس های یادگاری منحصر به فردی خاطرات سفر خود به تایلند و بودن در این ساحل زیبا را ثبت نمایید.
هاوکینگ، جت‌اسکی و چتر بازی از جمله محبوب ترین تفریحاتی هستند که بودن در این ساحل می توانید از آنها استفاده کرده و بهره مند شوید.
علاوه بر تفریحات همچنین می توانید از رستوران ها و کافه هایی نیز که در اطراف ساحل پاتونگ وجود دارند نیز در بازه زمانی استراحت خود استفاده نمایید.
در شب ها نیز در محوطه این ساحل اجراهای موسیقی بسیاری را نیز میتوانید شاهد باشید که لذت حضورتان در انجا با شنیدن این موسیقی ها و اجراها چندین برابر خواهد شد.

ساحل رایلی Railay Beach

ساحل رایلی Railay Beach
ساحل رایلی Railay Beach

یکی از زیباترین سواحل موجود در کرابی کشور تایلند می باشد.
شن های سفید، آب های تمیز، طبیعت چشم نواز با محاصره صخره های زیبا از جذابیت های این ساحل می باشند که بازدید کنندگان بسیاری را در طول سال به خود جلب می کند.
با رفتن به ساحل میتوانید به استراحت پرداخته و از صدای موج های آب و پرندگان لذت ببرید.
در این ساحل شما هم میتوانید شنا کنید و هم از آفتاب بسیار عالی آن نیز استفاده نمایید و در کنار آن به قایق سواری، صخره نوردی و دیگر تفریحات نیز بپردازید.
در این ساحل همچنین غرفه ها و مغازه های بسیاری وجود دارند که انواع غذاها، نوشیدنی ها و دستر های لذیذ، گوارا و خوش مزه ای را به بازدید کنندگان ارائه می دهند که در صورت تمایل از هر کدام از آنها که مایل باشید نیز می توانید استفاده نمایید.

ساحل باتل(بطری) Bottle Beach

ساحل باتل(بطری) Bottle Beach
ساحل باتل(بطری) Bottle Beach

یکی از آرام ترین و بهترین سواحل موجود در کشور تایلند ساحل بطری می باشد که دارای طبیعتی سبز، زیبا و آرامش بخشی می باشد.
این موضوع قابل ذکر است که دسترسی به این ساحل فقط با قایق های مخصوص امکان پذیر می باشد.
پس پیشنهاد می شود اگر جزو افرادی هستید که با رفتن به ساحل فقط دوست دارید استراحت کنید و در محیطی آرامش بخش حضور داشته باشید حتما به این ساحل زیبا در بازه زمانی سفرتان به تایلند سر بزنید.
در این مکان علاوه بر استراحت می توانید در ساحل و در کنار شن های زیبای آن پیاده روی نمایید و برای ثبت خاطرات حضورتان در انجا عکس های یادگاری منحصر به فردی را نیز بگیرید.

قیمت ویزای تایلند

قیمت ویزای تایلند با توجه به نوسانات نرخ دلار همیشه در حال تغییر است در جدول زیر قیمت به روز ویزا برای تایلند به دلار و تومان قابل مشاهده می باشد 
 
[ads1]

مراحل دریافت ویزای توریستی تایلند در سایت ویزا برای تایلند (Visaforthiland.ir)

  1. ثبت سفارش ویزا در سایت
  2. انتخاب زمان مراجعه همکاران سایت جهت دریافت اصل مدارک
  3. انتخاب نوع پرداخت (پرداخت در محل یا پرداخت هنگام ثبت سفارش)
  4. صدور ویزا بین 4 تا 7 روز کاری زمان نیاز دارد
  5. تحویل ویزا و مدارک دریافتی پس از صدور ویزا در محل مورد نظر شما

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای تایلند

برای دریافت ویزا تایلند نیاز به اصل مدارک زیر می باشد 

  1. اصل پاسپورت با اعتبار حداقل 7 ماه
  2. کپی شناسنامه
  3. کپی کارت ملی
  4. دو قطعه عکس پرسونلی 6 در 4 زمینه سفید ( به تازگی گرفته شده باشد )
  5. بیمه مسافرتی
  6. بلیط رفت و برگشت هواپیما
  7. رزرو هتل
  8. تمکن مالی حداقل 50 میلیون تومانی برای هر نفر

 

ساحل فولای Phulay Beach

ساحل فولای Phulay Beach
ساحل فولای Phulay Beach

این ساحل بسیار زیبا قابل ذکر است که در کنار دریای آندامان واقع شده است و هر ساله بواسطه محبوبیتش در میان مردم میزبان تعداد بسیار بالایی از توریست ها و گردشگرانی میباشد که برای استراحت و گذراندن تعطیلات سفر به کشور تایلند را انتخاب می کنند.
یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین هتل هایی که در نزدیکی این ساحل واقع شده است و می توانید از انجا برای اقامت خود استفاده نمایید هتل ریتز می باشد که با رفتن به آنجا و بواسطه نزدیکی آن به این ساحل می توانید تجربه یک سفر رویایی را داشته باشید.
در این ساحل می توانید به استراحت بپردازید و در بازه ای که فیل ها را نیز به انجا می آرند که البته زیاد پیش نمی آید و آورده شدن آنها به ساحل به شانس شما بستگی دارد می توانید به تماشای این حیوانات مهربان بپردازد و با آنها و البته با حضور مسئولین آنها عکس بگیرید.

ساحل هوا هین Hua Hin Beach

ساحل هوا هین Hua Hin Beach
ساحل هوا هین Hua Hin Beach

این ساحل بعنوان یکی از زیبا ترین سواحل کشور تایلند شناخته شده می باشد که دارای چشم انداز و منظره ای محصور کننده می باشد.
اگر در بانکوک اقامت دارید می توانید با پیمودن مسافتی در حدود سه ساعت به این ساحل زیبا و رویایی برسید و به تفریح و استراحت در انجا بپردازید.
در این ساحل می توانید اغلب خانوده های را ببینید که به انجا می روند و به تفریح می پردازند.
نکته ای نیز وجود دارد که در اینساحل باید رعایت نمایید و یکی از انها تمیز بودن و دیگر نتوانستن راحت شنا کردن در این مجموعه می باشد که البته در صورتی که بخواهید وارد آب شوید باید قوانین را رعایت نمایید و همچنین با استفاده از تفریحات آبی که در آنجا وجود دارند می توانید به داخل آب های این ساحل بروید.
قدم زدن بر روی شن های زیبا آن نیز می تواند لذت بخش بوده و خاطراتی خوش را برای شما از بازه زمانی حضورتان در آنجا به وجود بیاورد.

ساحل کاتا Kata Beach

ساحل کاتا Kata Beach
ساحل کاتا Kata Beach

یکی از سواحل محبوب و شناخته شده در شهر پوکت کشور تایلند می باشد که هر ساله و در بسیاری از فصول میزبان تعداد بسیاری از بازدید کنندگان می باشد.
درختان نخل ، آب گرم و چشم اندازهای زیبا و همچنین ماسه های نرم و محیط آرام آن از دلایل شهرت این ساحل در میان مردم ساکن تایلند و همچنین توریست ها و گردشگران گردیده است.
یکی از فستیوال های محبوبی که هر ساله در این ساحل برگزار می گردد فستیوال مختص گیاه خواری و گیاه خواران می باشد که اگر مایل به شرکت در آن روز می باشید باید در رابطه با نحوه و تاریخ برگزاری آن تحقیق نمایید تا در زمان برگزاری آن در این ساحل حضور داشته باشید.
علاوه بر این فستیوال تفریحات بسیاری نیز در این ساحل وجود دارند که در صورت تمایل می توانید از انها استفاده نمایید.
در کنار انجام تفریحات همچنین می توانید از رستوران ها و کافه های اطراف این ساحل نیز استفاده نمایید.
چشم انداز و اطراف این ساحل بسیار زیبا می باشد و برای ثبت خاطرات خود همچنین می توانید در انجا عکس های یادگاری بسیار زیبایی را نیز بیاندازید.

ساحل خلیج مایا Maya Bay

ساحل خلیج مایا Maya Bay
ساحل خلیج مایا Maya Bay

این ساحل نیز همانند بسیاری دیگر از سواحل کشور تایلند بسیار محبوب و پرتردد در میان ساکنین تایلند و همچنین توریست ها و گردشگران می باشد.
این نکته نیز قابل ذکر است که دور تا دور این ساحل پوشیده از صخره های آهکی می باشد و بعنوان یکی از جذابیت ها آن نیز شناخته شده می باشد.
در این ساحل می توانید به استراحت بپردازید و همچنین در کنار ان از تفریحات آنجا نیز استفاده نمایید.
مهمترین تفریحی که با رفتن به این ساحل می توانید از آن بهره مند شوید علاوه بر پیاده روی بر روی شن های نرمش، قایق سواری نیز می باشد.
در کنار این استراحت و تفریحات همچنین می توانید از رستوران ها و کافه های اطراف ان نیز استفاده کرده و نهایت لذت را ببرید.
بواسطه منظره بینظیری که این ساحل دارا می باشد عکاسی در اطراف آن نیز میتواند بسیار لذت بخش و خاطرخه انگیز محسوب گردد.

ساحل آزادی Freedom Beach

ساحل آزادی Freedom Beach
ساحل آزادی Freedom Beach

یکی از زیباترین سواحلی است که در کشور تایلند و جزیره پوکت ساخته شده است و هر ساله میزبان تعداد بسیار بالایی از مردم بومی، توریست ها و گردشگرانی می باشد که برای گذراندن تعطیلات خود سفر به تایلند را انتخاب می کنند.
این ساحل دارای طبیعتی چشم نواز و رویایی می باشد و با رفتن به انجا می توانید تجربه بودن در محیطی آرام را داشته باشید.
این ساحل میتواند بهترین گزینه برای افرادی باشد که مایل به آفتاب گرفتن و یا آب تنی میباشند.
تفریحات دیگری نیز در این ساحل وجود دارند که می توانید از آنها نیز استفاده نمایید که مهمترین آنها غواصی در زیر آب و دیدن ماهی های کوچک و زیبا میباشند.
در رستوران های اطراف این ساحل می توانید طعم و مزه غذاهای اصیل تایلندی و دریایی را نیز امتحان کرده و از کافه های آنجا نیز می توانید بهره مند شده و نوشیدنی های گواریی در کنار انواع دسرها و شیرینی ها سفارش دهید.

ساحل لامای Lamai Beach

ساحل لامای Lamai Beach
ساحل لامای Lamai Beach

ساحل لامای یکی از محبوب ترین سواحل کشور تایلند می باشد که در بین کوه های سامویی واقع شده است.
این نمان می تواند بهترین گزینه برای علاقه مندان و دوستداران عکاسی از منظره های چشم نواز باشد.
پیاده روی بر روی شن های نرم وآب تنی می تواند از دیگر لذت بخش ترین قسمت هایی باشد که با رفتن به این ساحل میتوانید آنها را تجربه نمایید.
کافه های و رستوران های اطراف این ساحل نیز گزینه های خوبی برای امتحان کردن غذاهای و شیرینی های این کشور و همچنین بین الملل محسوب می شوند.

ساحل طلوع آفتاب Sunrise Beach

ساحل طلوع آفتاب Sunrise Beach
ساحل طلوع آفتاب Sunrise Beach

یکی از محبوب ترین سواحل موجود در کشور تایلند میباشد که بواسطه دارای بودن آب های فیروزه ای، ماسه های سفید و محیطی آرام در بین همه مردم این کشور، توریست ها و گردشگران خارجی شناخته شده می باشد.
زیبایی های این ساحل به قدری می باشند که یک روز کامل بودن در آنجا برای همه کم می باشد و دوست خواهید داشت مدت زمان بیشتری را در انجا سپری کرده و از تفریحات ان لذت ببرید.
در کنار لذت بردن از تمامی تفریحات همچنین می توانید از رستوران ها و کافه های اطراف آن نیز استفاده کرده و نهایت لذت را ببرید.

ساحل چاونگ Chaweng Beach

ساحل چاونگ Chaweng Beach
ساحل چاونگ Chaweng Beach

چاونگ بعنوان یکی از بهترین و آرام ترین سواحل کشور تایلند شناخته شده می باشد که هر ساله میزبان تعداد بسیار بالایی از بازدید کنندگان می باشد.
این ساحل در جزیره سامویی واقع شده است که از شلوغ ترین جزایر و مکان های مسکونی کشور تایلیند شناخته شده می باشد ولی این امر باعث نشده تا این ساحل محیط آرام خود را از دست داده باشد.
آب شفاف و زلال دریا و شن‌های نرم و سفید این ساحل از دیگر عواملی محسوب می شوند که بازدید کنندگان بسیاری به آنجا برای تفریح و استراحت جذب شوند.
خانه های ییلاقی که در این ساحل وجود دارند این امکان را به شما می دهند تا اجراه کردن انها تجربه اقامت در همچنین محیطی را نیز داشته باشید.
رستوران ها و کافه های اطراف این ساحل نیز غذاها، نوشیدنی ها و دسر های خوشمزه بسیاری را به مسافران و بازدید کنندگان ارائه می دهند.

ساحل کانتیانگ Kantiang Beach

ساحل کانتیانگ Kantiang Beach
ساحل کانتیانگ Kantiang Beach

این مجموعه ساحلی است که در جزیره کو لانتا در کرابی کشور تایلند واقع شده است.
آب های فیروزه ای و شن های طلایی و بسیار زیبای این ساحل بعنوان یکی از دلایل بازدید گردشگران و توریست ها از این ساحل گردیده است.
این ساحل شلوغ نمی باشد اما بیشتر اوقات می توانید افرادی را در انجا ببینید که در حال آفتاب گرفتن می باشند.
رستوران ها و کافه های اطراف این ساحل به خوبی و با غذاهای لذیذ و نوشیدنی های وارا در کنار شیرینی ها و دسر های لذیذ میزبان بازدید کنندگان می باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا