پوکت

هتل ان اچ بوت لاگون ریزورت پوکت تایلند

اطلاعات و راهنمای کامل درباره هتل ان اچ بوت لاگون ریزورت پوکت تایلند

هتل ان اچ بوت لاگون ریزورت پوکت تایلند NH Boat Lagoon Phuket Resort

این مجموعه تفریحی و اقامتی دارای 4 ستاره می باشد و در شهر پوکت کشور تایلند ساخته شده است و با در اختیار داشتن کادری مجرب، مهمان نواز و بسیار حرفه ای مشغول به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات به مسافران و گردشگرانی می باشند که در بازه زمانی سفرشان به پوکت اقامت در این هتل را انتخاب می کنند.
علاوه بر گردشگرانی که در این هتل اقامت دارند، مسافرها و توریست های مقیم در دیگر هتل های پوکت نیز می توانند در صورت تمایل با پرداخت هزینه هایی به صورت جداگانه از قسمت و بخشی از امکانات این هتل استفاده کردده و از آنها بهره مند شوند.
پذیرش 24 ساعته این هتل نیز در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه بهترین خدمات به تک تک آنها می باشند و در ضمینه رزرو اتاق نیز در صورت تمایل راهنمایی های لازم را ارائه می دهند.
این هتل در ساحل شرقی پوکت قرار گرفته است و دارای فاصله 30 دقیقه به صورت رانندگی از فرودگاه بین المللی پوکت می باشد.
از امکاناتی که در این هتل مسافران می توانند استفاده کرده و از هر کدام مایل بودن بهره مند شوند می توان به موارد ذیل اشاره نمود:
پذیرش 24 ساعته، وای فای، سیستم اعلام و اطفاء حریق، استخر روباز، تراس آفتابگیر، باغ سرسبز و زیبا، سالن تناسب اندان و بدنسازی، لابی مجلل و بزرگ، قسمت بازی مختص بزرگسالان، اتاق بازی مختص کودکان، بار، بوفه، رستوران، آسانسور، سرویس بهداشتی، شاتل فرودگاهی، اتاق نگهداری چمدان ها، اسپا و سالن ماساژ، پارینگ مختص مسافران مقیم در این هتل.
اتاق های این هتل نیز قابل ذکر است به صورت کامل به موارد ذیل تجهیز شده می باشند:
سیستم اعلام و اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، حمام اختصاصی، کمد دیواری، صندوق امانات، مینیبار، تلویزیون صفحه تخت، میز و صندلی کار، کاناپه راحتی، کتری برقی.
ساعت تحویل دادن اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه هر کدام از آنها 12 ظهر می باشد.

**

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا